simulator

161

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۱ ق.ظ

امروز سر صبح به طور اتفاقی یکی از رفقا vid تعارفمون کرد و منم قبول کردم

نسبت به چند دفعه قبل که تست کردم دوزش بیشتر بود.خیلی خیلی اثر گذاشت

سرگیجه شدید داشتم.ذهنم قفلی میزد رو هر موضوعی که بهش فکر میکردم

احساس اینو داشتم که جونم داره از نوک انگشتای پام خارج میشه

احساس اتیش گرفتن رون های پام و یخ زدن پشتم و بازوهامو داشتم

استرس شدید داشتم که نکنه اخرین لحظات عمرمه

تجربه ی خیلی خوبی بود

در همون حالت سه تا تصمیم اساسی گرفتم

البته یکی دوباره با ناکامی مواجه شد

ولی از دوتای دیگه به خوبی مراقبت میکنم و اون یکی رو هم سعی میکنم اصلاح کنم


۹۶/۰۹/۱۳
Simulator

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی